+48 61 250 56 78 kontakt@smartlean.pl
Selekcja – I etap naszych działań…
powrót do listy wpisów

Nasze wdrożenie rozpoczęliśmy od szafy, gdzie dokonana została selekcja wszystkich materiałów i przedmiotów. Oddzieliliśmy rzeczy potrzebne od niepotrzebnych, trzeba pamiętać,
że niepotrzebne to wszystkie te, które były nieużywane w ciągu ostatnich kilku miesięcy, jak również tygodni czy dni, ale również te wadliwe i te bez konkretnego przeznaczenia.

Narzędziem, które wskazywało nam usunięcie niepotrzebnych rzeczy była „czerwona kartka”. Wyznaczyliśmy miejsce „kwarantanny” – centrum czerwonych kartek, gdzie wszystkie materiały oznaczone kartką mogły być zebrane. Przymocowaliśmy czerwone kartki do wszystkich niepotrzebnych rzeczy, jak również do przedmiotów, co do których nie została jeszcze podjęta decyzja.

Zobaczcie, jak to wyglądało

IMG_0945

Co się zmieniło?

Tak, jest teraz więcej miejsca w naszej szafie i to od razu widać, eliminacja zbędnych przedmiotów zwiększyła naszą przestrzeń. Sami zobaczcie ile nieaktualnych materiałów, dokumentów, broszur udało nam się usunąć.

IMG_0946

Nasza szafa przed selekcją i po – jest różnica?

2 (2) IMG_0947

IMG_0948 IMG_0940